2014. június 27., péntek

3. rész- Irány a party

Sziasztok! Meghoztam a 3. részt. Jövő héten nem leszek itthon, úgyhogy nem kaptok részt, de amint tudok, hozom a következőt. Sajnálattal veszem (mégis örülök neki) hogy csak egy kommentem jött az előző irományomnál. Ha olvassátok, kérlek, hagyjatok nyomot magatok után kommentben, mert így nem tudom, érdemes-e folytatni. Vagyis azt gondolom, hogy nem. A feliratkozók száma sem nő, ami szintén bánattal tölt el. Iratkozzatok, kommenteljetek, olvassátok, élvezzétek! Nem húzom tovább az időt. Jó szórakozást!

Egy kicsit vásárolgattunk is Camille-al. Mikor visszatértünk a Palm Woods-ba, felmentem a szobámba, és pakolásztam, közben gondolkodtam. "Hogy jutottam el egy kisvárosból a hatalmas Los Angelesbe? Hogy lettem egy sorozat főszereplője? Miért pont én? "-gondolatmenetemet kopogás zavarta meg. kinyitottam az ajtót, és meglepetésemre Logan állt ott.
- Szia. Gyere be- álltam félre egy kicsit, hogy be tudjon jönni.- Te hogy-hogy itt?- csodálkoztam.
- Szia. Gondoltam, átjövök, biztos jól esne a társaság.
- És milyen volt a forgatás?- kérdeztem, mert erre nem tudtam mit válaszolni.
- Jaj, nagyon jó. Nemsokára lesz egy kis csapat bulink. Lenne kedved velem jönni?- kérdezett rá.
- Én?- sokkoltam le egy pillanatra.- Miért?
- Mert.. Te vagy a legjobb barátnőm és veled szeretnék menni. na?
- Sajnálom, de nemet kell mondanom... De hívd el Camillet, ő biztos nagyon örülne neki..- próbáltam rámutatni ama egyszerű tényre, hogy barátnőm odáig van Logge-ért.
- Hát rendben.. Akkor el is megyek hozzá.. Szia..- köszönt el.
- Szia!- kiment, majd gyorsan becsuktam utána az ajtót. Vagyis becsuktam volna, de valaki megállított.
- Szia, Christina. köszönt nekem James.
- Szia, James.
- Ömm.. kérdezni szeretnék valamit. Remélem, gyorsabb voltam mint a többiek...
- Attól függ, miről van szó.
- Lenne egy stáb party a BTR csapatának. Lennél a párom?
- Már megint?- kérdeztem nevetve.- Az előbb Logan volt itt ugyanezzel...
- És.. vele mész, ugye?...-csalódott el.
- Nem.. Átirányítottam Camille-hoz. De te hogy-hogy nem mást hívsz? Miért engem?
- Ennek több egyszerű oka van. Egy, mert Kendall Jo-val megy, Carlos pedig valamelyik Jenniferrel. Kettő, én nem szeretnék egyik Jenniferrel sem menni, mert kényesek. Három, téged ismerlek, és nagyon jó barátom vagy. Négy, az neked is jó, mert sok ott a befolyásos ember, és hamar híres lehetsz.
- Huh.. Nyomós érvek. Tudod mit?.. Igen, veled megyek.
- Ez remek!- ujjongott.- Akkor holnap este hétre érted jövök. Szia!- ment is el.
- Szia- köszöntem el, majd az ajtót nyitva hagyva- erősen gondolván, hogy Camille pár percen belül átjön elújságolni a hírt, hogy Logannel megy- ledőltem az ágyra. Igaz, nem sokáig pihengettem, mert barátosném abban a pillanatban bejött:
- Képzeld...
- Logannel mész a BTR partyba. Tudom- mondtam  unott hangon.
- Igen, de te honnan tudod?
- Először engem hívott, de nemet mondtam, és én ajánlottam neki, hogy menjen veled- ennél a kijelentésnél Cami a nyakamba ugrott.
- Köszi, köszi, köszi- és még vagy 1000 hasonló szó hangzott el a száján.- De várj, te nem jössz?
- De, megyek. James-szel. És mielőtt azt hinnéd, hogy szeretem, vagy akár hogy tetszik is, ki kell, hogy ábrándítsalak. Észérvekkel győzött meg, és nem is fogok rá sosem úgy tekinteni, mint egy pasira, akivel egy párként mutatkoznék.
- Ami késik nem múlik. Na gyere, vegyünk valami rendes partyruhát, mert amit ma vettünk, ilyen helyre nem való.- Ragadta meg a karom, és megint vásárolni indultunk. A végeredmény a következő lett:
Camille ruhája:

















Az én ruhám:

















- Remek, készen állunk a partira- mondta barátnőm, és mindketten elnevettük magunkat.

2 megjegyzés:

  1. Rövid lett:c Vagy csak én olvastam gyorsan:'D Siess a következővel!:)

    VálaszTörlés
  2. Üdv.Most találtam rá erre a blogra és eddig nagyon tetszik remélem egyszer lesz folytatása.

    VálaszTörlés