2014. június 24., kedd

2. rész- Az első forgatás

Sziasztok! Visszatértem, és megpróbálom ugyan olyan jól, átélve megírni a blogot, mint eddig. Nem húzom tovább az időt, jöjjön a rész.

A többiek kitörő lelkesedéssel fogadták a hírt.
- Gratulálok, ifjú Padawan!- mondta Camille. Hogy ezzel mire akart célozni? Talán arra, hogy nélküle sosem sikerült volna.
- Köszönöm- öleltem meg szorosan barátnőmet, majd sorra a többieket is.
Nemsokára megkaptam a forgatás helyszínét és időpontját is. Persze fel is kellett mondanom... Így hát lementünk drága főnökömhöz, és közöltem vele, hogy főszerepet kaptam egy sorozatban, így nem dolgozom neki tovább. Mit ne mondjak, nem örült neki, hogy már megint új munkaerőt kellett keresnie, de ez van..
*Másnap*
Reggel izgatottan ébredtem, de ez el is szállt, amikor az órára pillantottam. Felváltotta a kapkodás, ugyanis egy órám volt odaérni. Elkészültem, és az utolsó pillanatban estem be a forgatásra. Az első részben már énekelnem kell, ami azért gáz, mert sosem képeztem a hangom, mindig csak otthon, magamban énekelgettem. Na nem baj, mindent el kell kezdeni egyszer. Ahogy a forgatást is el kellett volna, ha a rendező megjelent volna időben. Persze feltaláltuk magunkat, mert megismerkedtem kollégáimmal. Csináltunk egy képet is, hogy a többieknek meg tudjam mutatni:
Sorrendben: Én, Daniella, Liz, Avan, Ariana, Matt és Leon. Jó kis csapat lett, mit ne mondjak. Egy fél óra késéssel, de elkezdtük a forgatást. A többiek mind annyira profik!! El sem hiszem, hogy egy ilyen helyre kerültem. Egy valóra vált álom. Az énekes részen túl voltam, de még hátra volt egy csók. Egy csók Avannal. nagyon féltem, de profin megoldottuk. Hihetetlenül cuki, és jól is csókol, de nem tudok rá másként tekinteni, csak mint egy barát. Ahogy láttam, Lizzel már más a helyzet... Úgy nézett rá, mint aki SZERELMES. Csupa nagybetűvel. Milyen cukik! A forgatás végén visszamentem a Palm woods-ba. Vagyis visszamentem volna, de út közben találkoztam a BTR tagjaival.
- Sziasztooook!- köszöntöttem őket. Mindenki egy nagy mosollyal köszönt.
- Milyen volt a forgatás?- érdeklődött Kendall.
- Eszméletlen!- kezdtem el áradozni, és mindent szóról-szóra elmondtam nekik. Úgy tűnt, érdekli őket, tehát a képet is megmutattam. Carlos nagyon furcsánbámulta a képet.
- Carlitos, minden rendben?- mosolyodtam el.
- Igen, csak ez a lány....- mutatott vörös hajú munkatársamra, közben gondolkozott a nevén.
- Ariana?
- Igen. Olyan szép..
- Tudom, és nem értem, miért nem ő kapta meg a főszerepet. Mondjuk nagyon illik rá ez az őrültség, szelesség, amit most alakít, de akkor is.
- Mert te is iszonyú tehetséges vagy- mondta Logan.
- Ömm.... Köszi, de nem hinném. Legalábbis még nem gondolom...- pirultam el kissé.- Ti merre?
- Szintén forgatni- közölte James.
- Uuuu, nem tartasz velünk?- jutott eszébe Logannek, és a többiek helyeseltek.
- Nem is tudom... Nem akarok zavarni. Inkább hazamegyek, és csinálok valamit Camillal.
- Hát jó, de ha mégis kedvet kapnál hozzá, ugyan abban az épületben vagyunk, ahol ti, csak a 15-ös studióban. Várunk!- köszönt el James, majd továbbmentek. Most vettem észre, hogy ennek a gyereknek milyen szép a mosolya.. Nem, miket is gondolok, a karrierem az első és legfontosabb.
Mikor hazaértem rögtön barátosnőmhöz vettem az irányt. Bekopogtam, majd mikor kinyitottam, szinte köszönés és kérdezés nélkül meséltem el neki a napomat.
- És neked milyen napod volt?- kérdeztem.
- Most készülök egy meghallgatásra.. Egy pompomlányos film. Remélem, bekerülök.
- Annyira jó vagy, tuti felvesznek- biztattam.
- Gondolod?
- Tudom- mondtam, majd megöleltem.- nem megyünk el enni? Olyan éhes vagyok... Alig ettem valamit...
- Hát jó. kínai?- kérdezte.
- Mintha már ezer éve ismernél- mosolyodtam el, mert pont az volt a gondolataimban. Elmentünk egy közeli kajáldába, és rendeltünk. Mögöttünk össze-összesúgott néhány 16 év körüli lány, majd egy bátrabb odajött, és megkérdezte:
- Szia! Te vagy Christina Young, a V, mint Victoriából?
- Szia. Igen, én. De honnan tudod? Még csak most forgattunk először..
- Fent van a főcímdal a videómegosztón...- mondta a lány, mire gyorsan előkaptam a mobilom, és megnéztem. Hihetetlen lett. Igaz, szöveggel van fent, de az én képem van mellette.Ezt nem hiszem el!!- Kérhetnék egy autogramot és egy képet?...
- Hát persze!- mosolyogtam. Hihetetlen boldog lettem abban a pillanatban.

2 megjegyzés: